Nacionalni park Plitvička jezera predstavio je svoju turističku ponudu na turističkom sajmu IMEX Frankfurt, jednom od najznačajnijih poslovnih sajmova koji se održao od 14. do 16. svibnja. Ovogodišnje izdanje sajma privuklo je preko 2.900 ponuđača iz cijeloga svijeta koji su se povezali s više od 3.800 globalnih kupaca.
U okviru hrvatskog štanda svoju ponudu predstavilo je 28 suizlagača, odnosno turističkih subjekata iz Hrvatske, što je dvostruko više nego prethodne godine. Najveći broj upita za Hrvatsku bio je vezan uz organizaciju incentive putovanja, kongresa i poslovnih sastanaka do tisuću sudionika. Osim kapaciteta, veliki interes bio je i za aktivnosti koje poslovni gosti mogu imati u slobodno vrijeme, odnosno za jedinstvene doživljaje koje nude hrvatske destinacije.
„Odaziv najznačajnijih hrvatskih hotelijera i njihovih MICE odjela još je jedan dokaz kako hrvatski najveći nositelji ponude u pred i posezoni shvaćaju da im u rubnim mjesecima godine upravo organizacija poslovnih događanja donosi natprosječne prihode po gostu i puni smještajne kapacitete. Na HTZ štandu su sudjelovale PCO i DMC agencije specijalizirane za MICE grupe i incentive putovanja te nas veseli što smo u tom segmentu imali šest predstavnika. Uz Kongresni odjel HTZ-a, kongresnu i incentive ponudu destinacija predstavile su turističke zajednice i kongresni odjeli Zagreba i Dubrovnika, kao i Opatije, Šibenika, Zadarske županije i Istre“, izjavila je Mirjana Resner, voditeljica Kongresnog odjela HTZ-a.
Budući da je IMEX Frankfurt globalni događaj, pružio je izvrsnu priliku za održavanje sastanaka s kupcima i partnerima iz inozemstva. Povratne informacije s tržišta poput SAD-a, Australije, Južne Amerike, Indije i Kine ukazuju na sve veći interes stranih klijenata za Hrvatsku kao destinaciju za organizaciju poslovnih skupova.
„Veliki interes za organizacijom poslovnih skupova u Hrvatskoj na ovogodišnjem IMEX-u pokazuje da je naša zemlja vrlo atraktivna destinacija za održavanje poslovnih skupova. Važnost kongresnog turizma i općenito industrije poslovnih putovanja je što se ona odvijaju tijekom cijele godine, a najviše u razdoblju pred i posezone. Odlična geografska pozicija Hrvatske, povezanost s najznačajnijim europskim zračnim lukama, sigurnost destinacije, kvalitetna infrastruktura za održavanje kongresa, odlična gastronomska ponuda te raznolikost sadržaja u destinaciji predstavljaju veliku prednost Hrvatske kada su u pitanju poslovna putovanja“, istaknula je Slavija Jačan Obratov, direktorica Sektora za sustav turističkih zajednica i razvoj proizvoda HTZ-a, nadodavši kako poslovna putovanja generiraju iznadprosječnu potrošnju gostiju koja je značajno veća od prosječne potrošnje odmorišnog gosta.
Na hrvatskom štandu održan je veliki broj poslovnih sastanaka i grupnih prezentacija za unaprijed odabrane kupce. Svakog dana promovirala se hrvatska eno-gastronomija, pa je u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom svim posjetiteljima hrvatskog izložbenog prostora omogućena degustacija vrhunskih vina i gastronomskih delicija iz svih krajeva Hrvatske, uz prezentaciju priče o hrvatskim uljima.