Često postavljana pitanja

1. Kako mogu platiti ulaznicu?
Ulaznicu je moguće platiti gotovinom (samo kune) i kreditnim karticama (sve vrste kreditnih kartica: Visa, Maestro, Diners, American i dr.).

2. Je li moguće unaprijed rezervirati i kupiti ulaznicu?
Ulaznicu je moguće rezervirati i kupiti unaprijed putem linka.

3. Kako funkcionira kupnja ulaznica putem interneta?
Internet trgovina Nacionalnog parka funkcionira na način da posjetitelj mora odabrati datum, vrijeme i ulaz na koji želi ući u park. Odrađivanjem svih koraka, posjetitelj će na svoju e-mail adresu zaprimiti račun i ulaznicu. Ulaznicu kupljenu putem Internet trgovine Nacionalnog parka Plitvička jezera potrebno je spremiti na mobilni uređaj ili isprintati te ju validirati/aktivirati na službenom ulazu koji je odabran pri kupnji i unutar vremenskog perioda za koji je ulaznica kupljena. Posjetitelji koji se zateknu u posjetiteljskoj zoni s nevalidiranom/neaktiviranom ulaznicom smatrat će se da su bez važeće ulaznice te će se s njima postupati sukladno važećim pravilima Nacionalnog parka. Više informacija potražite ovdje.

4. Je li prijevoz panoramskim vlakom i elektrobrodom uključen u cijenu ulaznice?
Da, prijevoz je uključen u cijenu ulaznice.

5. Gdje mogu odložiti svoju prtljagu? Kolika je cijena te usluge?
Prtljagu možete besplatno odložiti u za to namijenjenom i predviđenom prostoru na Ulazu 1, Ulazu 2 i pomoćnom Ulazu Flora. Za detaljnije informacije molimo da se obratite djelatnicima info ureda na našim Ulazima.

6. Je li dozvoljen ulazak kućnih ljubimaca?
Ulazak kućnih ljubimaca je dozvoljen uz napomenu da se ne smiju slobodno kretati već biti na povodcu kako ne bi ometali i ugrožavali ostale posjetitelje.

7. Je li potrebno unaprijed rezervirati mjesto za šator ili kamper?
Slobodnog mjesta u parkovim kampovima uvijek ima dovoljno, tako da nije potrebno unaprijed rezervirati.

8. Je li moguće iznajmiti šator i ostalu opremu za kampiranje?
Nažalost, šator, kao niti ostalu opremu za kampiranje, nije moguće iznajmiti na licu mjesta.

9. Postoji li organizirani prijevoz iz kampa do Parka?
Da, postoji organizirani prijevoz autobusom iz Kampa Korana i Kampa Borje do ulaza u Nacionalni park. Prijevoz je također organiziran i za povratak iz Nacionalnog parka do kampa. Za više informacija o vremenu polaska i dolaska autobusa, obratite se na recepciji kampa.

10. Kako mogu ostvariti popust za studentsku ulaznicu?
Kako biste mogli kupiti studentsku ulaznicu, prilikom plaćanja potrebno je predočiti važeću studentsku iskaznicu. Prihvaćaju se studentske iskaznice svih svjetskih sveučilišta.

11. Postoji li u blizini ulaza u Nacionalni park autobusna stanica?
Da, neposredno u blizini Ulaza 1 i Ulaza 2 nalazi se autobusna stanica. Oba Ulaza smještena su uz samu prometnicu (državna cesta D1), tako da s jedne i druge strane ceste postoje autobusne stanice, jedna u smjeru Zadra, a druga u smjeru Zagreba.

12. Imate li ikakve posebne ulaze ili pomoć za invalide i starije/nemoćne pri ulasku i izlasku iz Parka?
Područje koje se obilazi uobičajenim programima te smještaj samih jezera ne dozvoljavaju sasvim i u cijelosti obilazak invalidskim kolicima.
Na ulazima vam kolege mogu predložiti rutu koja bi bila najlakša za osobu u invalidskim kolicima ili osobu teže pokretljivosti, jer nažalost nisu svi putovi i staze dostupni osobama s invaliditetom.

13. Kako funkcionira posjet Parku zimi?
Tokom zimskog perioda obično je otvoren donji dio jezera, dok su Gornja jezera zatvorena. Otvaranje gornjeg djela ovisi isključivo o vremenskim uvjetima, pa se obično gornji dio jezera otvara početkom mjeseca travnja.
Možete nas kontaktirati početkom Travnja i tada ćemo vam znati reći točne informacije o vašem pitanju.

14. Je li dozvoljeno fotografiranje običnim fotoaparatom i/ili mobilnim uređajem?
Fotografiranja su dozvoljena ako je namjena u privatne svrhe, no ako je u komercijalne svrhe potrebno je zatražiti zahtjev (detaljnije informacije dostupne na linku).

15. Obilazi li se Park samostalno ili u pratnji vodiča te je li šetnja vremenski ograničena?
Za obilazak Parka vodič nije potreban, već možete samostalno obići Park praćenjem oznaka odabranog programa obilaska. Ako se odlučite za obilazak u pratnji vodiča, upit možete poslati na e-mail adresu info@np-plitvicka-jezera.hr.

16. Trebaju li gosti parkovih hotela kupiti ulaznice za dva dana?
Gosti koji noće u jednom od naših hotela dužni su kupiti ulaznicu za prvi dan, a za svaki idući dan koji ostaju imaju gratis ulaz. Za ostvarenje ove pogodnosti potrebno je prije obilaska Parka na recepciji hotela zatražiti produljenje ulaznice.

17. Plaćaju li ulaz u Park invalidi, branitelji i djeca?
Ulaz u Park ne naplaćuje se isključivo invalidima s više od 50 % invaliditeta (prilikom ulaska moraju pokazati invalidsku iskaznicu na kojoj se vidi postotak invaliditeta) i djeci mlađoj od 7 godina.

18. Postoje li u Parku staze za planinarenje?
U Parku postoje četiri planinarske staze. Detaljnije informacije pronađite na linku.

19. Je li dozvoljeno kupanje u jezerima?
Kupanje u jezerima strogo je zabranjeno.

20. Je li dozvoljena uporaba drona?
U Nacionalnom parku nije dozvoljena uporaba navođenih letjelica za snimanje iz zraka.

21. Što ukoliko dođem ranije ili kasnije od termina odabranog pri kupnji ulaznice?
Ulazak u Park u ranijem terminu od najavljenog, odnosno onoga termina koji vam je naznačen na ulaznici, nije moguć dok je kasniti moguće maksimalno sat vremena.