Zajednička promocija dvije županije i nacionalnog parka Plitvička jezera koju će gledati Nijemci, Austrijanci i Švicarci

Urednik Blog


Ljepote Nacionalnog parka Plitvička jezera te destinacija Karlovačke i Ličko senjske županije  prikazat će se kroz promotivni film „Moja destinacija“ na tržištima Njemačke, Austrije i Švicarske koja obuhvaćaju govorno područje s više od 110 milijuna izvornih govornika.

Suradnjom Turističkih zajednica Karlovačke i Ličko senjske županije te Nacionalnog parka Plitvička jezera, uložilo se u promociju destinacije kroz jedinstven format promotivnog filma gdje će poznati njemački glumac Oliver Hörner pokazati najljepše kutke ove dvije županije.

Mi smo u dugogodišnjem klasteru Lika-Karlovac i sada smo u ovoj produkciji zajedno jer imamo obostrane interese i vjerujemo da će ovaj promotivni film dobro odjeknuti na njemačkom tržištu.“  rekao je direktor TZ Ličko senjske županije Ivan Radošević.



Direktor TZ Karlovačke županije naglasio je da mu je izuzetno drago što u kontinuitetu surađuje s kolegama iz Ličko senjske županije kao i s Pointers ekipom koja u koprodukciji s Blue planetom radi na marketinškim materijalima za Njemačko tržište. „Nama su turisti s njemačkog govornog područja izuzetno važni, a samo područje Plitvičkih jezera nosi 50 % turističkog prometa“ rekao je Željko Fanjak te naglasio kako vjeruje da će zajednički promotivni film imati jako dobar uspjeh.

Ravnatelj Nacionalnog parka Plitvička jezera Tomislav Kovačević rekao je kako su njemački gosti najbrojniji posjetitelji u NP Plitvičkih jezera kao i u cijeloj regiji. Naglasio je kako se nalazimo u destinaciji koja je ušla u top 100 svjetskih održivih destinacija te kako su njemački gosti poznati po odgovornosti prema prirodi i okolišu i uvijek rado viđeni gosti.

Zahvaljujući vrlo kvalitetnoj suradnji s dvije županijske Turističke zajednice, Ličko senjskoj i Karlovačkoj  te zahvaljujući suradnji s trinaest lokalnih Turističkih zajednica i Nacionalnim parkom Plitvička jezera, došlo je do ostvarenja ovog produkcijskog projekta“ rekao je Krunoslav Weinpert – hrvatski producent i direktor tvrtke Pointers travel.

Film koprodukcijski potpisuju hrvatski Pointers travel i berlinski Blue planet koji je u svojih više od dva desetljeća snimio  brojne promotivne filmove u više od 70 svjetskih destinacija. Emitirat će se direktno na DACH (Njemačka, Austrija i Švicarska) tržištima, ali i šire te na nekim od najgledanijih TV kanala kao što su N-TV, Apple TV, Samsung TV Plus, Amazon Prime on Demand, Anixe, RTL-Mediathek-online i dr. Emitirat će se minimalno 40 puta na osam TV postaja što jamči izvrstan doseg.



Poznati njemački glumac Oliver Hörner rekao je kako mu je ovo već peti promotivni film koji snima  u Hrvatskoj za njemačko tržište te kako su Plitvička jezera i područja Turističkih zajednica Ličko senjske i  Karlovačke županije puna predivnih mjesta koja su vrlo interesantna njemačkom tržištu.

Široka publika poznaje ga prije svega kao letačkog mehaničara Jana Wolckea u ZDF seriji “Piloti spašavatelji”. 2001. godine glumio je mladog Johna Shiplaya u filmskoj adaptaciji Rosamunde Pilcher Cvijeća na kiši.

Režiser Blue planeta Johannes Westerkamp rekao je  da su ga oduševili dvorci, šume , rijeke , jezera te da je sama unutrašnjost prilično nepoznata njemačkim turistima te mu je izuzetno drago što ćemo im ovim promotivnim filmom pokazati sve te ljepote.

Na području Nacionalnog parka Plitvička jezera  snimit će se kadrovi na najatraktivnijim lokacijama kao što su jezero Kozjak, Donja jezera, Veliki slap , lokacija gdje je sniman Winnetou, restoran Lička kuća koji je spoj Like i vrhunske gastronomije te prekrasan Hotel Jezero koji je pravi dragulj zelenog odmora.

Nacionalni park Plitvička jezera u spoju s ostalim destinacijama ove dvije županije pokazat će svu ljepotu ovog dijela Hrvatske što će zasigurno primamiti posjetitelje s DACH tržišta na ova područja.