Često postavljana pitanja
1. Kako mogu platiti ulaznicu na blagajni?
Ulaznicu je moguće platiti gotovinom i kreditnim karticama (sve vrste kreditnih kartica: Visa, Maestro, Diners i dr.).
2. Je li moguće unaprijed rezervirati i kupiti ulaznicu?
Ulaznicu je moguće kupiti unaprijed putem Internet trgovine Nacionalnog parka.
3. Kako funkcionira kupnja ulaznica putem interneta?
Internet trgovina Nacionalnog parka funkcionira na način da posjetitelj mora odabrati datum, vrijeme i ulaz na koji želi ući u park. Odrađivanjem svih koraka, posjetitelj će na svoju e-mail adresu zaprimiti račun i ulaznicu. Ulaznicu kupljenu putem Internet trgovine Nacionalnog parka Plitvička jezera potrebno je spremiti na mobilni uređaj ili isprintati te ju validirati/aktivirati na službenom ulazu koji je odabran pri kupnji i unutar vremenskog perioda za koji je ulaznica kupljena. Posjetitelji koji se zateknu u posjetiteljskoj zoni s nevalidiranom/neaktiviranom ulaznicom smatrat će se da su bez važeće ulaznice te će se s njima postupati sukladno važećim pravilima Nacionalnog parka. Više informacija potražite ovdje.
4. Je li prijevoz panoramskim vlakom i elektrobrodom uključen u cijenu ulaznice?
Da, prijevoz je uključen u cijenu ulaznice.
5. Gdje mogu odložiti svoju prtljagu? Kolika je cijena te usluge?
Prtljagu možete besplatno odložiti u za to namijenjenom prostoru na Ulazu 1, Ulazu 2 i pomoćnom Ulazu Flora. Za detaljnije informacije molimo da se obratite djelatnicima info ureda na našim ulazima.
6. Je li dozvoljen ulazak kućnih ljubimaca?
Ulazak kućnih ljubimaca je dozvoljen uz napomenu da se ne smiju slobodno kretati, već moraju biti na povodcu.
7. Je li potrebno unaprijed rezervirati mjesto za šator ili kamper u parkovim kampovima?
Nije potrebno unaprijed rezervirati mjesto.
8. Je li moguće iznajmiti šator i opremu za kampiranje u parkovim kampovima?
Nažalost, šator, kao niti opremu za kampiranje, nije moguće iznajmiti na licu mjesta.
9. Postoji li organizirani prijevoz iz kampova do Parka?
Da, postoji organizirani prijevoz autobusom iz Kampa Korana i Kampa Borje do ulaza u Nacionalni park. Prijevoz je također organiziran i za povratak iz Nacionalnog parka do kampa. Za više informacija o vremenu polaska i dolaska autobusa, obratite se djelatnicima recepcije kampa.
10. Kako mogu ostvariti popust za studentsku ulaznicu?
Kako biste mogli kupiti studentsku ulaznicu, prilikom plaćanja potrebno je predočiti važeću studentsku iskaznicu. Prihvaćaju se studentske iskaznice svih svjetskih sveučilišta.
11. Postoji li u blizini ulaza u Nacionalni park autobusna stanica?
Da, neposredno u blizini Ulaza 1 i Ulaza 2 nalaze se autobusne stanice, u smjeru Zadra i u smjeru Zagreba.
12. Imate li ikakve posebne ulaze ili pomoć za invalide i starije/nemoćne pri ulasku i izlasku iz Parka?
Područje koje se obilazi uobičajenim programima te smještaj samih jezera ne dozvoljavaju u cijelosti obilazak invalidskim kolicima. Na ulazima u Park djelatnici info ureda vam mogu predložiti rutu koja bi bila najlakša za osobu u invalidskim kolicima ili osobu teže pokretljivosti, jer nažalost nisu svi putovi i staze dostupni osobama s invaliditetom.
13. Kako funkcionira posjet Parku zimi?
Tokom zimskog perioda obično su otvorena Donja jezera, dok su Gornja jezera zatvorena. Otvaranje gornjeg djela ovisi isključivo o vremenskim uvjetima, pa se najčešće Gornja jezera otvaraju početkom mjeseca travnja.
14. Je li dozvoljeno fotografiranje običnim fotoaparatom i/ili mobilnim uređajem?
Fotografiranja su dozvoljena ako su namjenjena u privatne svrhe, no ako je fotografiranje u komercijalne svrhe potrebno je zatražiti zahtjev (detaljnije informacije dostupne na linku).
15. Obilazi li se Park samostalno ili u pratnji vodiča te je li obilazak vremenski ograničen?
Za obilazak Parka vodič nije potreban, već možete samostalno obići Park praćenjem oznaka odabranog programa obilaska. Ako se odlučite za obilazak u pratnji vodiča, upit možete poslati na e-mail adresu info@np-plitvicka-jezera.hr.
16. Trebaju li gosti parkovih hotela kupiti ulaznice za dva dana?
Gosti koji noće u jednom od parkovih hotela dužni su kupiti ulaznicu za prvi dan, a za svaki idući dan koji ostaju imaju gratis ulaz. Za ostvarenje ove pogodnosti potrebno je prije obilaska Parka na recepciji hotela zatražiti produljenje ulaznice.
17. Plaćaju li ulaz u Park invalidi, branitelji i djeca?
Ulaz u Park ne naplaćuje se isključivo invalidima s više od 50 % invaliditeta (prilikom ulaska moraju pokazati invalidsku iskaznicu na kojoj se vidi postotak invaliditeta) i djeci mlađoj od 7 godina.
18. Postoje li u Parku staze za planinarenje?
U Parku postoje četiri planinarske staze. Detaljnije informacije pronađite na linku.
19. Je li dozvoljeno kupanje u jezerima?
Kupanje u jezerima strogo je zabranjeno.
20. Je li dozvoljena uporaba drona?
U Nacionalnom parku nije dozvoljena uporaba navođenih letjelica za snimanje iz zraka.
21. Što ukoliko dođem ranije ili kasnije od termina odabranog pri kupnji ulaznice?
Ulazak u Park u ranijem terminu od najavljenog, odnosno onoga termina koji vam je naznačen na ulaznici, nije moguć dok je kasniti moguće maksimalno sat vremena.
22. Moram li koristiti token za potvrđivanje transakcije u Internet trgovini?
Plaćanja u Internet trgovini nacionalnog parka moguća su isključivo kreditnim i debitnim karticama. Ukoliko nemate token uređaj, transakciju možete obaviti putem aplikacije koju koristite pri online plaćanju. U koraku kada vas sustav traži autorizaciju potrebno je upisati autorizacijski broj koji je prikazan na vašoj aplikaciji. Autorizacijski broj možete dobiti preko token uređaja ili mobilne aplikacije, ovisno o banci u kojoj je račun otvoren.